EET

pokladna pro živnostníky

Ukázky funkcí a obsluhy EET pokladny pro živnostníky JEP

JEP znamená Jednoduchá Evidenční Pokladna. Slovem JEDNODUCHÁ v názvu chceme zdůraznit jednoduchou obsluhu a snadné nasazení. Záleží zcela na Vás, jaké funkcionality evidenční pokladny chcete využívat. Podle užívaných funkcionalit a podle Vašich preferencí nastavíte snadno a rychle vzhled pokladny, tak aby byla pro Vás obsluha co nejrychlejší a aplikace co nejpřehlednější.

Následující obrázky ukazují použití minimální funkcionality, prosté vystavení účtenky. Všechna rozšířená okna mohou být vypnutá, postačuje minimální velikost displeje.


Stisknutím tlačítka PLATIT vyvoláte grafický kalkulátor platby, v jeho okně pak navolíte přijatou hotovost a automaticky obdržíte hotovost ke vrácení. Stisknutím tlačítka ZAPLACENO potvrdíte nákup a vystavíte účtenku.


JEP nabízí plně konfigurovatelný vzhled, velikost i počet oken, které chcete na displeji pokladny zobrazovat. V následující ukázce vidíte přidání okna s náhledem na účtenky v reálném čase - v okamžiku tisku se Vám tak zobrazují i na displeji. Druhou možností je jejich zobrazení z historie - další dva obrázky ukazují vyvolání okna historie a zobrazení vybrané účtenky.


Většího komfortu při práci s evidenční pokladnou dosáhnete použitím katalogu zboží.

JEP nabízí možnost evidence katalogu a volitelně i skladových zásob zboží. Obě funkcionality jsou zdarma, stačí jen zboží do aplikace přidat a zapnout okno s katlogem zboží. Obsluha elektronické pokladny je pak stejně snadná, jako třeba vážení zeleniny v supermarketu. Z grafické nabídky prostě vyberete příslušné zboží. Pokud prodáváte větší množství položek, vyberete nejprve z nabídky kategorií ve spodním okně vhodnou kategorii. 

Na následujících obrázcích je popsáno zapnutí okna katalogu zboží a jeho použití při práci s evidenční pokladnou.


Stejným způsobem, jako okno katalogu zboží můžete kdykoliv zapnout i okno s výběrem zákazníků.

To je velice důležité při použití elektronické evidenční pokladny například v restauračním provozu. Umožňuje Vám vést současně několik otevřených účtů, předávat položky z jednoho účtu na druhý případně kterýkoliv účet nebo jeho část kdykoliv zaplatit. Počet zákazníků - respektive stolů apod. - není nijak omezen, položky můžete kdykoliv za běhu přidávat i rušit. Jako ve všech ostatních případech, aplikace si Vaše nastavení pamatuje a při každém dalším startu zobrazí všechny položky na svých místech i s aktuálním stavem jejich účtů.


Další zajímavou možností je vedení zboží na více skladech.

Máte-li například zboží na centrálním skladě, kde by doprava na pobočku nebyla okamžitá, přesto ho můžete zákazníkům nabízet. Kdykoliv ho přitom můžete ze zobrazených položek odfiltrovat. Obdobně je to například se zbožím v komisi, kdy můžete každý den potřebovat informaci o přesných prodejích pro další vyrovnání. V aplikaci JEP můžete okno skladů kdykoliv zapnout a začít okamžitě používat.

Na následujících obrázcích je popsáno zapnutí okna skladů a jeho použití při práci s evidenční pokladnou.